måndag 27 oktober 2008

Skön dag!

Idag har jag inte gjort många knop. Hade en enklare redovisning på förmiddagen och ni på eftermiddagen så följde jag med Jenny och Rask ut till klubben för att träna lite. Fritz och Focus hade vilodag eftersom att det blivit ganska mycket träning för dem på senaste, men följa med och hjälpa lite kan man ju alltid :)

Jenny körde lite uppletande och så gömde jag mig i skogen för att bli hittad.

Han uppför sig alltid bra när jag är med så jag vet inte om jag litar riktigt på det Jenny säger om att han är lite ofokuserad ibland ;)

Här är i alla fall lite bilder. Bad Jenny ta på mig och hundarna också så det syns att de faktiskt har en matte också =)


Familijen :)


Rask ska söka leksaker


Väntan mellan söken


Focus är nästan lika stor som Rask som är ca ett år =)


Suddig bild, men jag tyckte det var så kul att jag fångade Focus mitt i hoppet =)


Återigen en suggid bild, men det är inte så lätt när jag har en dålig kamera och de springer så fort =)


Bus med Rask

5 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, vi är med eftersom jag anmält Grynet tidigare ;)
Det ska bli superkul!
Vi är gärna med och ringtränar någon gång innan oxå om tillfälle ges :)

Sandra sa...

Han är så fin så fin, men jisse sicka öron han skaffat sig!!! Funkade det inte med tejpningen? Eller gav du upp? ;)

Sandra sa...

Tja, är öronen så envisa så behöver man nog limma dem för att få fason på dem... Fast i ärlighetens namn så jobbade jag hårt på Dizzys öron helt utan att lyckas också... ;)

Den 9e är det Malmö Valp och 8e liten inoff i Svenljunga. När var det ni skulle ut?

Sofie sa...

Jo, dom har en rasstandard, fast ingen giltlig för utställning. Uppfödaren sa att det kan skilja sig så enormt från bc till bc hur dom ser ut... beroende på varifrån dom kommer, och att det därför är svårt att göra en rättvis bedömning. Men vad vet jag, det kan ju ha ändrats :) Och uppfödaren kan ju ha haft fel också... Kram!

Anonym sa...

Kul med lite kort. Jag jämför bara liite..... Focus är verkligen jätte fin! Det första kortet på er tillsammans är ju så underbart. En förstoring på väggen kanske? :) Har du rekat vart i Dalarna din kompis bor än?

Och så... Lycka till i kväll!

/Marita