torsdag 23 oktober 2008

Guldstjärnan Carin Nylander-Nygren!

Vi har en kvinna i Umeå BHK som är helt otrolig!! Hon är med och arragnerar, engagerar, fixar, donar, tar tag i saker och tar bilder på varje tävling. Jag hade ingen aning om att hon hade tagit så många bilder på mitt lilla stjärnskott.
Igår kväll fick jag mailat bilderna från sommarens tävlingar och träningar och jag fick mig mer än ett gott skratt. Så tack så hjärtligt Carin!! Du är mer än guld värd!
Focus må vara söt som socker, men inget slår faktiskt min lilla fladdermus!
Som ni ser på bilderna där han hoppar så han han ingen vidare hoppteknik (framförallt syns det på hoppet genom däcket där an oftast blir hängande en liten stund också), så det är ett litet under att vi tagit oss såå långt som vi gjort. Mitt hjärta svämmar över för min lilla gubbe när jag ser det här, så ta er tid och NJUT!!




















11 kommentarer:

Anonym sa...

De är Jättefina!
Kul med bilder sådär mitt i språnget. Det är så mycket på en Fritz, päls, läppar, öron och annat som liksom ska både uppåt och neråt i ett språng!

Underbart med sådana människor!

/Marita

Sandra sa...

Lille flaxläppen då! ;-)

Anonym sa...

Kanonfina bilder!

Eva W sa...

Ja, Carin är verkligen guld värd!! Man ser verkligen hur kul Fritz tycker det är:)

Sandra sa...

Du är utmanad!!! Kika i min blogg!

Anonym sa...

Fina bilder! Det är tacksamt med en hund med så mycket "flax" åt alla håll...

Men tentan då, hur gick den? Och vilket ämne handlade det om?

Anonym sa...

Härliga bilder!

Anonym sa...

SÅ jäkla söt han är, ser riktigt duktig ut!:)

Anonym sa...

Hej Lisa!!
Nu funkade det att gå in på din blogg, äntligen! =)
Tack för tipsen om förberedelser, lät väldigt smart att ha en exaxt tid som man håller varje tävling.
Självklart ses vi i vännäs! Hur det går är en annan femma, beror på Ezcos dagsform. =)

Josefine o vovvarna
www.nordiclake.se

Anonym sa...

ne du kan inte se bilderna för jag har inte lagt upp de än.. har inte så jättemkt utrymme kvar o nyttja men agilitybilderna o lite annat kommer jag lägga in när ja har tid, gick de bra på agilityträningen?

Anonym sa...

nu har jag ju fått ett objektiv på kameran så jag kan ta såna där bilder!"! =) så nu får du lov att hitta nån tävling nära pite så snarast som möjligt!!! =)