lördag 4 oktober 2008

Agilitytävling i Umeå

Jaha.. då var sista agilitytävlingen avklarad. Var bara en klass för mig som var officiell eftersom att jag gick upp i tvåan i hopp förra helgen.
Fritz gick stråååålande! Inga vida svängar alls och lyssnade jättebra.. så rev han ett hinder på raksträckan till mål :S Det är nästan alltid så med mig och Fritz. Det är alltid nånting som blir så där. Skitfel, men dock ändå fel och ingen pinne. Hade han lyft på fötterna hade vi vunnit med 8 sekunder i marginal och fått både en försäkring och en pinne... men ja, om inte om hade funnits hade alla varit champions! =) Vi tar det nästa år istället!

Nu ska både Fritz och jag duscha efter denna blöta kalla dag, men blir det intag av lite vin för en senare utång. =)
Lev och må!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Trist att falla på målsnöret sådär! Jag och Dizzy är experter på det efter alla våra tävlingar där vi varit nära...
Njut av vinet och utgången så är det bara att ladda till nästa säsong!!! ;-)

Jossan sa...

Hehe, gillar din kommentar: "om inte om hade funnits hade alla varit champions!" Det är rätt anda, ni kommer som sagt igen..:)