onsdag 8 oktober 2008

Lite smått och gott

Kan ju börja med att visa upp en bild på yoghurten som fanns i kylskåpet. Dessa var populära balnd deltagarna på festen.



Sen kan jag berätta en rolig (eller ja.. lite både och) grej som Focus gjorde när vi hade lite annat folk här för någon dag sen. Maria gick i något blött och vi undersökte om det var en Focuspöl som hon hade trampat i. Det visade sig att det var en Focusflod! Han hade mest troligt varit jättekissnödig och försökt hinna till dörren och inte riktigt hunnit. Så han hade kissat en 3,5 meter lång(jag mätte) pöl från vardagsrummet till hallen. Långkissarn =)

Sen så frostade jag av frysen igår. Jag funderade på om den någonsin blivit frostad tidigare. Jag fick 3 stora degbunkar med is, snö och vatten ur det hela.

Före




Efter

3 kommentarer:

Mamma sa...

Riktigt huslig må jag säga/Kram

Sandra sa...

Min frys behöver också frostas av... Den är kass och frostar igen på nolltid tyvärr. Men snart är det kallt nog att ha frysvarorna på balkongen några timmar så då är det dags!

Anonym sa...

Bra att jag blir lite påmind om hur himla skönt det är med självavfrostande frys egentligen! Man blir snabbt tillvand och bortskämd, men nu kommer jag tydligt ihåg det där trista...