torsdag 30 oktober 2008

Playdate

Joanna skulle åka ner till Dalarna i bil med sin nykomling goldenvalpen Cosmo och ville att hans kulle vara lite trött. Så jag tog med mig mina jyckar och Katja sin rödtott till en fotbollsplan på universitetet och släppte lös kavalleriet.

Ni kan observera Fritz antenn på svansen. Han bli alltid stel när det är nya hundar, men han betedde sig bra ändå tycker jag. Han är ju inte så mycket för att leka.

Jag tog kanske 60 bilder under den timmen innan kameran dog, så ni kan får några stycken att titta på i alla fall.


den här bilden är mest för att man ska få se lite proportiner på honom.


Ursäkta, men vad har jag skaffat mig egentligen :D



Så här såg det oftast ut. Focus och Zindra röjer, Cosmo tittar på och Fritz leker tv-antenn med svansen.





Sötaste Cosmo


Tycker det är så roligt att man ser där han är tandlös :)


Cosmo är nästan 4 månader, Focus 4 och Zindra 5 :)



Cosmo lurpassar i gräset


Min älsklingsräv!



Hundviskarn Joanna



4 kommentarer:

Anonym sa...

Man ser "antennen" i hög gräset, ingen risk du tappar bort Frittan nästan som en cykelflagga!

Sandra sa...

Gillar att du satte in första bilden också, trots att den är huvudhuggen! Han är fiiiin!!! :)

Jag lade mig i din och Josefins stådiskution i hennes blogg lite.. ;)

Jossan sa...

Hehe så högbent han har blivit sötnosen! Ja jag har också tänkt i de där banorna, så nu har vi börjat träna stå från sittande och liggande så att han ska fatta kommandot. Då får jag på köpet en handgest tror jag för jag rör handen mot hans bringa och säger stå och då skvätter han upp... så det kan förhoppningsvis bli nåt :)

Anonym sa...

Hahahaha vilken start på min morgon. Jag skrattar så jag kiknar, vilket besök det blev för den där killen. Kul att träffa din kompis i kalsonger med dig liggandes på toagolvet...

Söta bilder på odjuren föresten. Tack för att du håller tummarna imorron det lär behövas med mina naken fisar.

/Maria