fredag 31 oktober 2008

Första snön!

Idag kom den, eller säkert inatt. När jag skulle ut med jyckarna låg det ett tunt tunt lager med snö på asfalten. Jag studerade noga Focus reaktion, men fick inget tecken på att han ens märkte att det var nått på marken. Blev lite besviken.
Men sen efter en rusch plus tvärnit kom han på att det blev små högar av det vita när man tvärstannade. Och det kunde man äta upp!! Så hela morgonpromenaden har bestått att sprinterturer och tvärnitar :)

Nu ska jag fortsätta med min hemtenta. Har redan gjort 5/7 frågor på 1,5 dagar och den ska vara inlämnad på tisdag, så jag känner ingen stress :D

2 kommentarer:

Sandra sa...

Mysigt med första snöreaktionen! När jag var ute på morgonkissnin vid halv sju imorse så var det lite snö i regnet som föll, men det dröjer nog tills det bli torr snö som lägger sig här...
Så duktig du är som kommit så långt på din hemtenta! Hade det varit jag hade jag nog inte börjat på den förrän typ söndagkväll... i bästa fall! ;)

sabine sa...

Va härligt med snö!Å va fina bilder på focus i föregående inlägg..vad stooor han e..!:)Kram!