måndag 1 september 2008

En sväng vid sjön

Idag så tänkte jag att vi skulle lämna lägenheten och fara ut på ett kortare äventyr. Jag tror inte riktigt Focus har förstått att det är här han ska bo och att det är jag som är hans matte. Men efter att han vaknat först 3.45 och ville ut och sen 5.00 (slår ut det och säger att han vaknade 4.30 igen) så tänkte jag att han kanske ville se annat än dessa väggar och gräsmattan utanför.

Jag for ner till Nydalasjöns strand där jag visste att det skulle vara lite folk vid den här tiden på en måndag.

Focus var helt vild! Lyssnade ganska bra också mellan varven, men han hade fullt sjå att skälla och gorma på vattnet. Det var inte lätt att få både Fritz och Focus på samma bild ska jag säga. Fritz lunkar och Focus tokspringer.




Jag och Fritz la oss i soffan och dog en stund och tyckte att Focus kunde ha valt en senare uppstigningstid


Jag har köpt mig en räv :D






Skälla lite på vattnet


Jag lyckades få dem tillsammans :D

1 kommentar:

Sandra sa...

Focus tokvilda ögon när han busar är underbara!!! :)