lördag 13 september 2008

Likheter?

Jag ska strax iväg och kolla på när en klasskompis ställer ut sin boxertik här i Umeå, men innan det så tänkte jag slå ihjäl lite tid med att visa den här bilden.



Som sagt så har jag ju varit intresserad av aussie ganska länge, men ville som att Fritz skulle mogna till sig lite, sen komma i rätt fas i livet för att kunna ta åt mig en turbomaskin. Jag och Sanna var och kollade på aussie valpar på Zathena's kennel förra sommaren och jag blev helt störtförälskad i den här (naturligtvis otingade) valpen. Det är ju en blandning av Coffea och Focus! Focus mörka teckning och så lite Coffea kring ögonen. Dock hade den stubbsvans, men ändå =)
Jag har nog omedvetet trånat efter den här valpen länge, så när jag fick se Focus så smälte jag ju på en gång!!

När jag kommer hem kommer en liten sammanfattning om hur det går för min guldgosse!

Inga kommentarer: