torsdag 4 september 2008

Hittar inte på någon lämplig rubrik

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva idag riktigt. Jag sitter hemma ensammen nu. Maria har farit på IKSU och tränat och jag är helt slut efter ha varit 2 timmar på klubben och tränat hund med mina två monster. Det gick skitbra för Fritz faktiskt. Bra med fart och (nästan) full koncentration på mig.
Gick i skolan idag också. Fick lite information om kommande projektarbeten. Jag gillar inte att jobba i grupp. Det blir så svårt att hitta tider när alla igruppen ska träffas och så är det andra grupper som man ska hinna med och så är det bara grupper grupper grupper. Jag blir bara irriterad. Jag ska helst sitta med ett monsterarbete själv. Nåja.. en i min grupp trodde för övrigt att min hund skulle vara helt rumsren nu.. vid nästan 10 veckors ålder... troligt... mycket...

Jag försöker mitt bästa att hitta på något annat än hundar att skriva om, men det är riktigt svårt när det enda jag gör är sitta hemma med dem eller göra något annat med dem. Det är inte så intressant kanske att skriva om vad jag sett för tv-program eller vad jag lagade till middag. Men jag tror ändå att det är mest hundfolk som följer min blogg så jag tror inte att det gör så mycket. (på tal om matlagning så har jag en sommarkaka i ungen)

Min mamma och eventuellt min bror kommer hit på måndag. Mamma är så sugen på att titta på mina små änglar. Det känns roligt att föräldrarna ändå är så pass engagerade i Focus (och Fritz) fastän de tycker att jag har dragit på mig bekymmer genom att skaffa två hundar. Jag tycker mest att det är roligt. Idag på klubben fick jag en massa kommentarer om hur fin Focus var, så då fick jag ju chansen att göra lite reklam för Sandra nere i Möndal också. Han skötte ju sig exemplariskt och kom alla gånger utom en när man ropade på honom, så bättre start kan man inte önska sig.
Så snart har Sandra fler som vill kidnappa sina framtida valpar till Umeå ;)

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh vad söt du är som gör reklam för mig!!!