tisdag 9 september 2008

Olyckor, utflykt och mamma

Det går inte så bra för mig för tillfället. I förrgår trampade Fritz på min mobil så skärmen gick sönder. Illa.. sen ska ju allting komma om tre. Så igår trampade jag på en geting, och idag klämde jag tummen i dörren :S Det är faktiskt lite synd om mig!



Igår var vi ute i skogen också och härjade. Focus tyckte det var sktiskoj! Vägen dit är en cykelväg där i stort sett alla som är studenter på Nydalahöjd och Mariehem cyklar eller går på väg till skolan. Det var lite jobbigt för honom när det kom folk bakifrån, då måste manj u sätta sig ner och titta på alla. De kanske ville hälsa på honom. Fick höra 5-6 gånger "åååhhh, kolla vad söt". Så lät det minsann inte när jag bara hade Fritz :S
Här är ett litet urval från utflykten.






Sen kom ju min älskade mamma hit också för att inspektera sina "barnbarn". Hon blev ganska nöjd över dem. Trots att de är som natt och dag =)



Inga kommentarer: