måndag 15 september 2008

Nu är det fan inte roligt längre!!!

Punktering på bilen....
Sen så är jag ju så ointresserad så jag vet ju inte hur man gör när man byter. Står där på Ålidhemsparkeringen och läser förtvivlat bruksanvisningen. Kul.. Inte.. Sen så blev jag helt förstörd för alla andra onödiga saker som hänt senaste tiden..
Jag skulle ju bara ta bilen och posta ett brev som var tvungen iväg idag, så jag tänkte ta bilen en snabbis och samtidigt träna Focus att vara ensammen. Så där står jag i full stress, fattar ingenting och känner mig allmänt värdelös..Börjar tokgrina..
Så kommer det en ängel till karl och stannar och frågar om jag behöver hjälp.. mitt mellan snyftningarna så får jag väl fram ett ja i alla fall...

Nu får det gärna börja gå bra för mig.. och hända mindre kostsamma saker... tack...

3 kommentarer:

Sandra sa...

Snacka om taskigt oflyt du hamnat i! Det kan ju snart inte bli mer skit utan kan bara bli bättre! Gullig karl som stannade och hjälpte en stackars blondin iaf!!! ;)

Jossan sa...

Uscha, man har sådana perioder och det hade jag igår. Gud som jag bölade;) men precis som Sandra skrev så är det väl dags att vända till det bättre:) Själv är jag livrädd för punka, särskilt när sambon är bortrest, för jag vet inte vad jag skulle ta mig till då ;)

Mamma sa...

Lilla gumman önskade att jag var i Umeå och kunde trösta, men tänk positivt livserfarenhet är aldrig tung att bära/Kram