fredag 1 augusti 2008

Hicka, träning och andra oviktigheter

Idag fick jag ihop 8 till timmars jobb. Inte illa.
Enda saken som inte gick riktigt enligt planerna var att jag och voicen (headsetet som vi "pratar" med datorn med) inte riktigt kom överens med varandra när jag fick hicka. Varje gång jag hickade trodde "hon" att jag sa "artikel", vilket resulterade i att hon rabblade artikelnummret på produkten jag skulle plocka en herrans massa gånger innan man kunde ta sig vidare till nästa. Kanske lite knepigt att förstå för den ej insatte, men i stora drag.. det var rätt drygt.
Jag har dessutom inte haft hicka på jättelänge, så nu är jag helt trött i magen. Tänk de som har hicka ett dygn i stäck!!
Min jobbarkompis Marcus berättade om en släkting som hade hicka från och till i månader.

Var och tränade agility med Erika idag också direkt efter jobbet. Fritz var en stjärna som vanligt. Det borde gå att ta en pinne nästa helg! Planerade också lite om vår resa ner till Göteborg och valphämtning. Iihh.. jag längtar såå mycket!

Blev lite besviken idag när jag kollade på tv-tablån. Jag har gått till sängs med att se två avsnitt av sex and the city och sen ett avsnitt av deadliest catch hela veckan, men nu är det inget av dem! Mest bara skit på tv. Varför ska alla bra program vara på vintern? Det är ju ingen bra serie som går nu.

Imorgon blir det paltmakeri, STÄDNING, lydnadsträning, eventuellt en joggingtur och en liten fest =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Nejdå, igår och idag har din lille Focus varit så snäll om mornarna så. Istället har min egen Svansa visat att hon har stark vilja, hungrig mage och en tydligt röst! ;)