måndag 4 augusti 2008

Nackont och jobb

Imorse när jag vaknade så hade jag jätteont i nacken. Hur stel som helst. Jag tror att jag körde med lite för avancerade dancemoves på dansgolvet på krogen i lördags. Dessutom var det ohyggligt tidigt på morgonen också. Kl 04.00 var klockan ställd. Det är ganska tungt att stiga upp då, men det är hur mycket värt som helst att få gå hem klockan 1!
Nu när jag cyklade hem fick jag en fluga mitt i nyllet vilket gjorde att jag ryckte till ordentligt så det knakade till i nacken. Gjorde sjukt ont, men direkt efteråt var nacken mycket smidigare. Kanske ska starta ett behandligscentrum med denna metod =) Riktigt effektivt må jag säga.

3 kommentarer:

Jossan sa...

Har försökt att lämna en kommentar här länge, men nu får vi se om det går då.. Förstår att du längtar efter lille fokus, det är verkligen lyx att få besöka så ofta! Och Snälla Sandra som står ut med alla besök :) Men han är en riktig goding din Fokus! hälsningar Josefin, Stellas blivande matte

Sabine sa...

Hallå!NU har jag fixat så jag kan kommentera här:)Jag har en film på min blogg(kass kvalite iof)handlar mest om daisy men man ser focus lite grann i rörelse åxå om du vill se..han e supervacker!Kram/Sabine

Sandra sa...

Självklart får du träffa Svansa när du kommer och med all sannolikhet så även Stella (som kommer bo en knapp km från mig) och så träffar du ju halvsyster Dizzy. Men jag förstår att det känns surt att de andra får träffa valparna mer än du... Jag hade nog gått upp i atomer i ditt ställe! ;)
Kramis