tisdag 19 augusti 2008

Sååå tråkig dag!!

Vilken dag! Regn regn regn och åter regn. Hann precis ta ett litet lydnadspass med Fritz innan helvetet bröt ut, och tur var väl det. Sen har det regnat hela dagen. Till råga på allt så har nätet för både tv och internet varit nere. Jag har alltså inte kunna göra något som jag brukar göra.. :S Bara packat hela dagen, även om allt egentligen är klart.
Men nu är ordningen återställd igen!

Focus har gjort ett litet valptest för att utvärdera menatliteten. Det var kanske inte ett så seriöst test eftersom att de är så små, men det ger ju en bra fingervisning. Det visade att Focus var lite kaxig av sig när han gjorde dominanstestet. Hmm.. ja.. då blir det en till som man ska försöka ta ner på jorden igen. =)

Imorgon drar jag till Turkiet 05.45. Det ska bli så oerhört skönt att åka iväg. Sen hämtar jag ju Focus direkt efter, så det blir super. Enda som är lite trist är ju att jag missar att träffa hälften av valparna samt pappan, men men.. jag får ju hem min skönhet i alla fall :D

Inga kommentarer: