torsdag 31 juli 2008

Inte så oväntat kanske

Nu har Fritz blivit utan husse. Johan har kommit på att det är bekvämare att inte ta hand om honom lite då och då. Det förstår jag iofs. Han har ju inte riktigt tyckt om honom allt jämt. Det var först när vi gjorde slut och han slapp ta så mycket ansvar för honom som Fritz blev intressant.

Men det är ju inte så oväntat att Johan tar den enklaste utvägen.

Fast det gör mig inte så mycket egentligen. Enda anledningen till att han hade honom ibland var att han var en given hundvakt, så vida det inte kom upp något roligare förstås, då fick man panikleta någon annan. Det ska mest bli skönt att inte ha så mycket kontakt mer. Vi bråkade ändå så mycket. Iofs kan det bli lite svårt att inte ses då och då när vi bor två hus ifrån varandra, men det blir helt klart mer begränsat iaf.

1 kommentar:

Sandra sa...

Tråkigt att Fritz förlorade sin husse, men kanske enklare för alla ändå.
Imorse var din lille valp snäll och lät oss sova för första gången den här veckan! Han är annars den som är hungrigast och ylar och vrålar så jag går upp och ger dem mat. Fast igår hade han god hjälp av Svansa visserligen... ;)
Bara för att jag skrev att ögonen var så ljusa fortfarande så tyckte jag igår att både Focus och Coffeas ögon mörknat så jag vet inte... Söta är de i vilket fall! :)