måndag 11 augusti 2008

Men åh!

Kan det inte sluta regna?! Jag är ju ledig idag så det enda jag gör är att sitta och kolla på OS och surfa runt på internet. Kollar på en massa fina bilder på Focus och längtar som en tok. Då blir jag taggad på att träna en massa lydnad och agility och läser regler för bruks och blir taggad på det. Så jag tror att jag är mer rastlös än Fritz som ligger och sover på rygg och snarkar rätt ljudligt.
Jag har trimmat honom fram också och tänkte dammsuga upp håret med dammsugaren som jag har fått låna på foder, men så var dammsugarpåsen full och jag hade ingen som passade. Illa. Då fick jag ta mitt hatobjekt i alla fall att dammsuga med. Jag måste ta en paus efter varje rum eftersom att jag får så ont i huvudet av hur den låter.
Bilderna jag tog på Fritz blev mörka och han ser ut som ett mongo på efter bilden, men jaja. Man kan ju inte vara bäst på allt.



Före



Efter

Nä, jag tror banne mig att jag ska trosta regnet och ta mig till klubben och köra något. Det här går inte. Jag kan knappt sitta still!

Inga kommentarer: