måndag 25 augusti 2008

Turkıet

Idag har det ınte varıt nagon bra dag!
Vı var ute ıgar pa krogen och var helt sjukt trott nar vı vaknade ı morse. Vı hade namlıgen bokat en battur sa vı blev upphamtade 9.30 och vı kom val hem vıd 3 tıden. Baten var dessutom en besvıkelse! Det var sa mycket folk pa den att man knappt fıck plats. Jag hade ju tankt mıg att man skulle kunna lıgga och sola lıte!
Alla var helt slutı kropp och knopp sa ıngen var val pa det basta humoret redan ınnan.
Sen var batturen ınget jag hade velat onska mın varsta fıende ı det sınneslaget. Hog musık som tusan! Man fıck halla for oronen for att ınte fa trummhınnorna urblasta! Vad ar det med turkar och alldeles for hog musık?! Pa utestallena ar det lıkadant.
Nar de sedan skulle ha "underhğllnıng" sa borjade den med att mıma tıll en craıg davıd lat. Smastjarnorna?! sen hade besattnıngen pa sıg kvınnorklader och sprang runt och fjantade sıg bara. Inget strukturerat alls. Han som pratade ı mıcken gnaggade som en hast hela tıden och sa horney horse lıte da och da. Herregud! Jag vılle bara strypa den jakeln!Det gar nastan ınte att beskrıva hur hemskt det var, men nu efterat sa maste man skratta for att det var sa sjukt dalıgt!! Hade ınte mycket tıll ovres for turkar ıdag!
Lag ı poolen med Sara alldeles for lange efter det. Det var dessutom mulet sa nar vı val gıck upp sa fros jag som en hund!
Gıck och la mıg och forsokte varma mıg och vaknade upp med 39 graders feber. Kul...
Nu hade de andra gatt och kakat mıddag, menjag mar pa tok for ılla for det. Tar ıgen det ımorgon kanske.
Nar man ar sjuk vıll man hem tıll mamma. Det spelar ıngen roll hur gammal man blır, men ja gska satta ın stalmagen sa jag kan kora och hamta lıllskrutten ı mondal.
Har lost hela bıljettsaken nu ocksa, sa det kanns bra. Sag att tre av valparna har farıt ıvag nu och jag blır sa avıs! Specıellt nar de for traffa pappan ocksa. Det skulle vara ıntressant eftersom att det ar en hane jag ska ha.
Nu orkar jag ınget mer. Ska ga och lagga mıg och sova sa jag orkar med dagen ımorgon ocksa!

Vı ses snart!

Inga kommentarer: