söndag 3 augusti 2008

Festligheter

Igår var en kreativ dag minsann. dammsög, oljade in borde, lagade palt och vek in tvätt.
Var också i väg på festligheter. Åt middag på Ersboda med en bunt sköna människor. Vi åt grillat lamm med pommes och bea. Lammet var sjukt gott! Det är nästan i klass med grillat renkött!
Markus ställde upp som en räddande ängel och tog Fritz på en liten prommis när jag inte var tillgänglig. Tur att det finns så många som kan ställa upp för en. Han kommer att belönas med en trisslott för det sena ingripandet. =)

Hade jätteroligt på krogen också! Jag har inte varit ut på riktigt på hela sommaren, så jag dansade som en besatt. Eller nu när jag tänker efter så var jag ju faktiskt ut på Piteå dansar och ler också. =) Tack för sällskapet i alla fall! Måste göras om!

Här är senaste bilderna på Focus också när jag ändå är igång med bloggskrivandet (en halväten kebabpizza och en cola på sidan).






Inga kommentarer: