måndag 18 augusti 2008

Packning, OS, valpnytt, regn och bilder från helgen

Idag är det en sån där dag när man bara vill sitta inne och inte gör någonting alls. Jättetråkigt väder. Regn, kallt och blåsigt. Fritz är nog ganska nöjd ändå. Han ligger i mitt knä och hejar på alla svenskar som deltar i OS. Tänkt när jag får hem lillskrutten! Då kommer jag att ligga på golvet istället för i soffan och busa med honom.
Jag har redan packat väskan till Turkiet. Finns ju inte så mycket annat vettigt att göra idag. Det är konstigt det där med min resväska. Varenda gång jag ska ställa upp den på vinden ser den så himla stor ut, men när man sen ska börja packa i den så är den helt plötsligt minimal! Har fått rensa bort ganska mycket som jag ville ha med mig så det ska få plats saker som jag köper där också.
Focus ska för övrigt göra ett valptest i dag. Det kommer någon som ska kolla hur han fungerar i olika valpvänliga situationer. Inte lika allvarligt som ett MH, men det kan ju vara kul att veta hur andra uppfattar honom. Jag längtar så mycket tills jag får snusa in mig i hans päls. Fast Fritz gör det mycket bra redan nu. Han ligger och myser hela tiden med mig, och nu har han börjat borra in nosen i mig på nätterna också bara för att komma lite närmare. *kärlek*

Här kommer lite bilder från våran kräftskiva utan kräftor.



Värdparet



Sanna och hennes Rickard



Jag visar mina muskler för Patrik



Jag och Sanna på väg till Ersboda. Inte för att jag är den som har mest fördomar, men det bor mycket invandrare på Ersboda och det märktes i bussen minsann. Det vara bara vi i hela bussen som var ljusa i hyn. =)

Inga kommentarer: