torsdag 31 juli 2008

Jobb, åska och bilder.

Då var det färdigjobbat för idag. Började 10 och slutade ganska exakt 21.00. Jag och Antons hade ett rejält race där i mitten. Vi plockade ihop beställningarna tillsammans och då vill man ju gärna visa att man är ganska snabb. Det resulterade ju i att vi halvsprang runt och svetten gjorde sig lätt påmind.
Jag tävlade även med Fredrik om vem som kunde bygga pallar snabbast. Var dock inte riktigt rättvisa utgångslägen. Jag fick trucken som går 2 km/h och han fick supertrucken som går 102 km/h. Han fick dessutom kortare listor. Jag blev snuvad på vinsten med 10 sekunder båda gångerna, så jag är ändå nöjd att jag var så nära. tänk om man hade fått jobba på ackord!! Jag skulle vara stormrik! Jag hoppas hoppas de inför det snart!

Nu åskar det rejält också! Blixtarna kommer i ett! Det är knappt 10-15 sekunder mellan dem så det är svårt att avgöra vilket muller som kom med vilken blixt. Spännande, men jag kan dock inte låta bli att ha på alla elekroniksaker. Jag blir nog aldrig vuxen ändå.

Tänkte avsluta med lite nya bilder på Focus som har hunnit bli riktigt stor nu! Han har tydligen blivit utbrytarkung också. Rymde från valphagen och drog med sig sina syskon. Vad har jag gett mig in på egentligen?! =)



Värsta myset! Tänk när han kan mysa med mig!!!



Kolla på lillsvansen som sticker upp bakom honom.



Ögonen är fortfarande ljust blå, så de kanske ändå blir blå. Det blir spännande att se hur de ser ut när jag väl hämtar honom.



Lilltjockisen

1 kommentar:

Sofie sa...

Men åh! Gissa hur avis din kusin i Piteå är nu!! Vilken underbar liten sötnos :) Och blå ögon dessutom! Vad kul, grattis till nya tillskottet! Kan knappt bärga mig tills jag får träffa honom :)

Kram!