söndag 27 juli 2008

Bilder på nykomlingen

Här kommer lite bilder på nya tillskottet i familjen. Jag har inte riktigt bestämt vad han ska heta än. Jag funderade innan jag ens hade en valp på gång att Charlie skulle vara ett bra namn, men jag är lite osäker på om det passar till just den här valpen. Ett annat namn som jag är inne på är Focus (som i fokusera, och för att få det lite fränare byta ut K mot C, inte som Ford-modellen). Har ni något annat förslag så snälla... hjälp =)






Mamma Silly med alla valparna. Tyvärr dog en av de red merlehanarna, men min skrutt finns kvar =)

Är han inte gudomlig så säg =)



Hela högen av bröder och systrar första gången ute på gräset.



Min ligger med rumpan mot kamerat. Titta vilken vacker teckning han har!



Trötter och jättejätteliten!



Ihopkurad och liten



Pömsig blick. Han har blå ögon nu, men mest troligt kommer han att få bärnstensgula ögon senare enligt Sandra, uppfödaren som är så snäll och låter mig få ta hand om denna ljuva varelse, även om jag inte kan komma och hälsa på innan jag hämtar honom.
Jag kan knappt bärga mig tills han är här hemma i Umeå!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja, tänk att valparna varit så himla små... Det är inte länge sen fast det känns så!

Anonym sa...

Vilken underbar liten skrutt!!! Jag får komma o hälsa på dig o lillen nån gång innan han blir allt för stor:)