söndag 27 juli 2008

Piteå dansar och ler

Nu är det över för mig och mina flängresor till Piteå. Efter att ha varit upp 4 helger i rad så slipper jag äntligen åka norrut på ett bra tag.


Jag och Sanna hade jätteroligt!


Uggla var som han alltid är. Han kan göra show av att göra så lite. Han stod på scen i röda joggingbyxor och kavaj och gjorde ändå så att hela publiken ville sjunga med. Hur är det egentligen möjligt?! favoritlåtarna var givetvis "Jag mår illa" tätt följd av en låt som jag aldrig hört förut "Första gången". Återigen hade han med massa gamla favoriter som fick en att drömma sig tillbaka till när man stod i flickrummet och sjöng för full hals, men hade ingen aning om vad låtarna handlade om eller ens vad vissa ord var. Härligt! Ska se honom nästa gång han kommer också! Helt klart! Tror dock att jag ska ta med mig någon som uppskattar hans musik lika mycket som jag. Sanna var väl inte riktigt helt överens med mig om vad som var bra och inte =)




Efteråt så dansade vi ordentligt på borden i "Kärlekslandet" medan vi kollade på transor och andra typer som mimade och sjöng på scen. Fick även bevittna ett frieri. Så himla läckert. (Sanna började gråta ;)

Idag är vi lite sega dock. Blev en kebab till middag :)

Inga kommentarer: