torsdag 24 juli 2008

Att börja om..

Jag vet inte hur många gånger jag har börjat skriva bloggar. Antagligen lika många som jag har lagt ner bloggprojekten.
Men skam den som ger sig. Jag ska ge det ett försök till. Det kanske fungerar bättre nu när jag inte har så mycket för mig. Det blir nog lite tightare till hösten när skolan börjar om.

Idag har jag i varje fall gjort lika lite som alla andra dagar. Städat lite, tvättat lite. Var och tränade med Fritz på klubben idag. Av någon anledning så går det mycket bättre att träna lydnad än agility nuförtiden. Han brukar inte vara intresserad alls av lydnad, men nu verkar det som att allt jag försökte träna in tidigare, men inte fungerade äntligen har fallit på plats. Känns lite underligt, men det är bara bra. Jag har nämligen tänkt tjuvdebutera i lydnadsklass 1 med honom i september. Ska bara fråga någon om detaljerna på reglerna som jag inte riktigt har koll på.

Imorgon drar jag och Sanna iväg till Piteå och ska väl dansa och le lite var det tänkt. Ska bli riktigt skoj. Sanna har ju aldrig varit i Piteå och sett hur vi har det. Måste visa henne stugan jue.
Magnus Uggla är ju ett måste att se! Jag har dessutom fått tillbaka min kavaj som jag råkade lämna i en lägenhet på yran. =) Kul att det kom tillbaka någon gång. Nu ska jag bara hitta tid till att se film med den som ägde lägenheten. Måste ju tacka för omsorgen kavajen fått =)

Startar så här lite halvlugnt så skriver jag mer sen.

Inga kommentarer: